Voltors a Salt



Hi ha una dita en castellà que m'agrada molt: No haras leña del árbol caído o alguna cosa així. Doncs bé, hi ha gent que la té ben apresa però a l'inrevés i quan hi ha problemes, ells veuen oportunitats però no s'adonen que, de vegades, aquest arbre caigut no és mort encara, potser ni moribund i quan s'acosta el voltor de torn, treu les espines i es defensa.

Això és el que li ha passat a l'Anglada (Plataforma per Catalunya) quan a vingut a Salt després dels darrers enfrontaments que hi va haver pel tema de la immigració. Ha vingut per cercar merder i vots (n'estic convençut, però, que si presenta candidatura a les municipals traurà algun regidor) però ha sortit escaldat quan uns nens d'origen magribí li han respost en català amb accent de Girona: Visca Espanya, penjada d'una canya... i si la canya cau, Espanya adéu siau! Enfront a això se li han acabat els arguments.

Per cert, a mi m'agrada viure a Salt, no cal que vingui cap politicastre de fora a dir-me "Planyo la gent de Salt", referint-se al 57% dels autòctoncs, perquè de l'altre 43% de població, potser un 90% se sent tan saltenca com jo o més.

Comentaris

Júlia ha dit…
La ignorància de molts polítics sobre el tema immigració -com sobre molts d'altres- és escandalós, el mateix Lula admet que quan puges al cotxe oficial ja no veus els ulls de la gent.
Ferran Porta ha dit…
Puntualitzant el comentari de na Júlia, només dir que... és ignorància? Em sembla que més aviat és oportunisme i màrketing: saben que hi ha mercat, només els cal agitar una mica les aigües per aconseguir qui se'ls escolti. La ignorància, em sembla a mi, és més dels seus seguidors que dels polítics.
òscar ha dit…
Estic amb en Ferran: la ignorància és dels votants. Els polítics aquests són ni més ni menys que uns "listillos".
Pakiba ha dit…
Hi ha una dita que el meu pare anomenava "la ignoráncia es muy atrevida", i hi ha gent que se la
tè que aplicar i més els polítics,
que son uns oportunistas.
Totalment d'acort en tú.
Sergi ha dit…
Home, i tu venies de Barcelona, no? A veure si l'Anglada se t'enfadarà per no ser de pura raça...
Anònim ha dit…
Què bons aquests nens! es devia quedar de tot astorat! Aquest home sempre va pels llocs provant a veure què rasca. És un perill!