A tall d'exemple



No sabria dir si Madrid és més cara o més barata que Barcelona, però sí que puc dir que aquests dies que he passat per la capital de les espanyes m'he gastat molts pocs euros tot i no mirar en despeses, vull dir que no he estalviat en res.

A tall d'exemple dir que el metro de Madrid em va costar 1€ mentre que el de Barcelona 1,40€. Significatiu, no?

Per cert a El Prado no volen estudiants de més de 25 anys i em van cobrar l'entrada sencera mentre que al Reina Sofía em van deixar entrar gratuïtament i al Tyssen amb descompte. També és significatiu.

Comentaris

Anònim ha dit…
A la capital de les espanyes tot es mes barat,per mostra el preu del metro.
Sergi ha dit…
És que més car que Barcelona, no pot ser! Londres i prou, suposo.
Hosep Anònim o l' Ermità Josep ha dit…
Tendeixo a creure que és Venècia , proporcionalment , la més cara . Un cafè amb llet al Florian , el cafè amb més història i glamour tronat d' Europa , em va costar 12 euros . Anar a Venècia i anar d' estalviador és inconcebible , no es pot fer .

Allò si que és chic .
Deric ha dit…
Ermità, discrepo, Venècia és cara, sí però no tant com pot semblar. Naturalment fa un any quan vaig anar no se'm va ocòrrer entrar al Florian ni a cap cafè de San Marcos...

XeXu, de fet fes un passeig per Girona i veuras que també és força cara.
estrip ha dit…
el que de veritat és car és la crisi que hi ha, i encara alguns pugen preus...
Striper ha dit…
Esta clar que ens foten per tots llocs.
merike ha dit…
Hèlsinki és més car del món, crec:-)
Belén ha dit…
Pero si tienes el carnet de estudiante es un descuento, no?

Que morro

Besicos
Jordicine ha dit…
Coses de les grans ciutats! Em quedo amb Barcelona, DERIC. Una abraçada.
òscar ha dit…
Cara o no (que serà que sí!), Barcelona és la meva malgrat que cada cop és menys meva i més una ciutat de postal.
Funcionario's blog ha dit…
Aunque BCN sea más cara, la prefiero a Madrid. De todos modos, algo bueno debía tener esta metrópoli ;D
Met ha dit…
A Madrid el Ministeri de Foment té una participació més alta en la subvenció del transport públic que no pas a Barcelona.
Anònim ha dit…
Dons si tot és més barat és molt senzill:veste´n a madrid que a catalunya ens sobren c"cools" com tu.
Ja n´hi ha prou de tant mandrilisme!
Ostres, quina mala educació, no?
Que hi marxi ella o ell a Madrid enlloc de fer-nos nosa a casa nostra, no en volem de gent com aquesta.
Una abraçada Guapisim!
Deric ha dit…
Menta, queda retratat per si mateix, per això no cal ni esborrar el comentari pocasolta. A més, ja li vaig contestar:
http://unsalt.blogspot.com/2010/02/tall-dexemple-2.html