Salt de despeses

Encara no m'hi havia posat, més per por que per mandra o per falta de temps. Però d'avui no podia passar i m'he posat a fer números.

Agggggg!!!!!! Terror!

Realment em pensava que aquest Nadal havia gastat una quantitat prudent, gens llunyana de les meves posibilitats, però... sorpresa! (i no agradable) La Visa ha estat més poderosa que jo i encara deu estar rient de la cara que se m'ha posat al veure l'extracte.

Ho tinc clarissím, el proper Nadal, si em toca un altre cop fer-lo a casa, pa amb tomàquet, mortadela, pernil dolç i de postres iogurts. Total, és per la familia i hi ha confiança. No?

I de regals, els justos: una visita al "todo a 100", a poder ser de xinesos que tenen coses més horteres i "vas que te matas".

Llàstima que al mes de desembre ja no m'enrecordaré d'aixó que dic i cauré un altre cop en la temptació de ser un bon amfitrió i el millor oncle dels meus nebodets!

Comentaris