De Salt a Salt i Telefònica m'ha fet el salt.

De vegades no tinc ganes d'escriure o no se m'acut de què fer-ho, però ara no ha estat culpa meva el no poder entrar en el món dels blogs...

he estat quatre dies sense línia telefónica. Avui ha vingut, per fi, el tècnic i resulta que han estat els d'Auna que estan posant el "cable" a l'edifici i m'han desconectat la línia "accidentalment", vull pensar bé que ja gairebé és Nadal.

Uf! Nadal! No em parleu de regals, estic fart de comprar regals. Fart i saturat, però ja els tinc tots: pel meu nòvio, per la meva mare, pels meus nebots, per la meva germana i pels meus cunyats. Alguns els vam comprar a Paris, per allò de que queda més "pijo" comprar-los a Paris i així també ens estalviem l'engorro de comprar "un detallet" del viatge. Apa, amb un sol fet, dues coses: detallet i regal de Nadal. S'han d'aprofitar els viatges pre-festes per aquestes coses.

I, com no, ja ho vaig dir i finalment ho he acomplert, pel meu aniversari em vaig fer un auto-regal força important: em vaig regalar el cotxe. Sí, ja no us emprenyaré més amb aquest tema. Finalment em vaig comprar el nou Opel Astra en color blau ultramar i, de moment, estic content de l'adquisició feta.

I ja està! Prou de parlar de regals, de comprar! (Ups! Encara he de comprar el menjar pel sopar de la nit de Nadal.)

Comentaris