Campanya a favor de l'abolició de l'Esglèsia Catòlica

Si ells poden fer campanya en contra de tot el que és progrés i fer que visquem millor, crec que és lícit que nosaltres fem campanya per l'abolició d'una institució desfasada, caduca, contrària a les tesis del seu fundador i que fa apologia de la discriminació entre les persones.

És que em poso de mala llet i ja hauria d'estar acostumat als seus atacs, però ara ho han aconseguit, em faré apòstata. Fem un petit repàs:

«Rouco Varela defineix els matrimonis homosexuals d´injustícia i un error»; "L´arquebisbe de Toledo compara el suport als matrimonis gais al que va tenir Hitler" ; "El bisbe d´Alcalà pensa que l´homosexualitat és una anormalitat que té tractament»; «Els bisbes catalans creuen que els nens adoptats per homosexuals poden patir danys greus»; «El bisbe de Castelló pensa que l´educació sexual fomenta l´homosexualitat»; «El bisbe del Ferrol diu que l´homosexualitat pot ser fruit del vici o l´ambient»; «El bisbe de Mondoñedo-Ferrol equipara l´homosexualitat a l´assassinat»; "Aquestes unions provocaran greus conseqüències per a la convivència dels éssers humans".

A veure, i torno a dir el mateix que he dit sempre:

Quan vaig a comprar, no pago l'IVA com tothom?; El mes de juny no faig la meva declaració de Renda com tothom?; Amb la nòmina de cada mes no em descompten l'IRPF i la Seguretat Social com a tothom?; L'Estat no em va robar un any de la meva vida per anar a fer el "soldat" com a molta altra gent?; A prinicpi de mes no pago el rebut de l'aigua, de la llum, del gas, del telèfon... com tothom? El mes de maig no pago l'IBI, l'IVTM i totes les altres taxes municipals com tothom?; Quan em tallo, no sagno com tothom?; Quan em sento trist, no ploro com tothom?

Llavors, perquè no tinc puc tenir els mateixos drets que el meu, que la meva, veïna?

Quin dret tenen els capellans per creure's Deu i jutjar-me només perquè al meu llit no hi ha una dona, sinó un altre home? I, què n'ha de fer d'aixó? Potser és que té enveja perque sóc lliure?

Comentaris