Què farieu?

En relació al meu post anterior

us he de preguntar a tots/-es què farieu amb la gateta. La meva amiga, desprès de llegir el meu post d'ahir, m'ha enviat un correu dient-me que si vull, puc emportar-me la gateta malalta. I ara no sé què fer? Sé que amb mi, a casa, estarà ben cuidada, es posarà bona i tindrà estimació. Però, d'altra banda, també sé que a casa de la meva amiga, tindrà un jardi on còrrer, estarà amb tretze gats més i serà més lliure. Tot i que aquesta llibertat, en un gat comporta els perills dels carrers, altres animals, els altres gats. I sí tinc en compte que no està sana i potser no sobreviuria, no sé que fer. L'hem batejada, es diu Gaieta, que en català vol dir "azabache" perque és totalment negra.

I també he de pensar en el que vaig dir ahir, no suporto la idea de canviar l'estimació del meu gos per un altre animal, més jove, encara que estigui malalt. Per cert, la decisió sobre en Wookie, el meu gos, l'he posposada fins que no ho tingui totalment clar, i aixó pot ser d'aqui uns mesos. Ara no puc, aviat serà Nadal, no seria just per ell, sempre li ha agradat el Nadal, és una época en que la casa s'omple de gent, dels meus nebots i tothom li diu alguna cosa i ell, com és com una criatura, li encanta que li estiguin a sobre. Deixaré que passi el Nadal.

Ja estic parlant del Nadal? Quin horror! Ja el tenim aquí! Aixó donarà per un altre post.

Comentaris