SENYORS FABRICANTS DE COTXES


Senyors fabricants de cotxes,

El meu cotxe ja té més de 10 anys, i potser, aviat me l'hauré de canviar. No sé encara per quina marca em decidiré i molt menys el model, però sigui com sigui imagino que em costarà uns quants milers d'euros que em costen molt de guanyar cada mes.

Perquè guanyin vostès i jo, els proposo un estalvi a l'hora de fabricar els nous models de cotxes, motocicletes, camions, autobusos i qualsevol altre tipus de vehicle a motor:

ELIMININ ELS INTERMITENTS!

Total, ni déu els fa servir!

Doncs perquè gastar diners en una tecnologia obsoleta? Els proposo que facin com abans, cotxes sense aquests element "opcional" innecessari:


Cordialment, 

Signat: un conductor que està fins els collons d'haver d'endevinar on cony vol anar el cotxe del davant.

Comentaris

Carme Rosanas ha dit…
M'afegeixo a la teva queixa... és cert, cada cop hi ha més conductors que passen dels intermitents.
Sergi ha dit…
Apunteu-me a la llista, jo assenyalo què vaig a fer fins i tot quan estic sol per la carretera, o la informació no és important per ningú, però ho faig perquè toca. Em molesta que alguns no es dignin a accionar-los mai. Em molesten moltes coses dels conductors, de fet, però bé, no acabaríem.
Pakiba ha dit…
Una vegada vaig sentir a una persona que deia que ell no els posava perquè gastaven,això demostra la intel-ligencia que hi ha en molts conductors.
Una conductora que també està fins els c........
Anònim ha dit…
Intermitents? de que coi parles? vols dir les llumetes de nadal? fan molt de goig per l'epoca nadalenca, però la resta de l'any res, està clar.
sargantana ha dit…
molts viuen la carretera com si hi anesin sols...
per aixo es tant emocionant !!

cuideu-vos !
Relatus ha dit…
Sempre podem treure el braç per la finestra, quan girem pel costat adequat, clar.