CONVERSES DE CARRER 10


7:55 h del matí. Dues senyores cinquentones i entrades en carns es troben a la porta del gimnàs preparades per entrar. Una està asseguda esperant l'altra que arriba traient-se la jaqueta i quedant-se en samarreta de tires.

- ¡Qué, te quitas la chaqueta ya! Yo ya no la he cogido porque para acarrearla en la mano.
- Uy, sí chica, con este calor...

Sorprès, jo que vaig amb la caçadora posada, miro la temperatura ambient mitjançant el mòbil: 15º C. Home, calor, calor, el que es diu calor, no.


Comentaris

Sergi ha dit…
Estaríem parlant de fogots? Per edat podria ser, no?
Carme Rosanas ha dit…
Fogots assegurats, nens!!!
Pakiba ha dit…
Tenen la menopausia,segur
fanal blau ha dit…
Cosa dels fogots, Deric. Hi ha qui els pateix i hi ha qui no.
Jo en comptes de "cincuentona", em quedo amb "cincuentañera". :)
Abraçada!
Tot Barcelona ha dit…
jejeje que eróticas ¡¡
Joana ha dit…
Ja fa una estona que s'han llevat, han preparat l'esmorzar per la family, han fet el llit i han deixat la pica neta... i corrent cap al gimnàs ...potser fins i tot s'han cruspit dues madalenes i un cafè amb llet calent. Qui té fred? jejej En Déric!( has de portar la calefacció incorporada, home!)
Ah! Jo també com la Fanal "cinquantanyera"