dijous, 4 de novembre de 2010

De nou enfeinat

 
Fragment del manuscrit de Selva de tenebres
De nou m'he liat la manta al cap i torno a estar enfeinat en un nou llibre mentre espero que l'editorial solucioni els seus problemes esdevinguts a causa de la fallida d'Arc de Berà per saber si em publicarà la segona part de L'aniversari robat.

Aquest cop és un divertimento i ja veurem com acaba. De moment m'ho passo molt bé escrivint-lo i això és bo.

Per aquest motiu no estic gaire blogguejador ni facebookero darrerament.

9 comentaris:

XeXu ha dit...

És una bona notícia que estiguis en un nou projecte, no? Ja hi haurà temps pels teus altres divertimentos.

Marta ha dit...

Deric
tu a lo teu...nosaltres esterem aqui, segur.
petonets

Pakiba ha dit...

Tu segueix escribin i si tu passes tan bé millor.
Aveure si els problemes es solucionan i et poden publicar el llibre,le estem esperan.

Besitos.

Cesc ha dit...

Inspira, respira, escriu!

nimue ha dit...

beeeeé! a veure què faràs ara! :))

✿|| Noemí ||✿ ha dit...

Hola, quan he vist el teu vlog, m´he quedat parada al saber que ets al Salt, jo també hi visc aqui. Un salut des de Salt. Ah, t´he fet com una seguidora i t´he agregat la teva dirección a la meva llista dels vlocaires.

sargantana ha dit...

si es per feina rai..
endevant amb el llibre

petons, deric

Rita ha dit...

Si és a fi de bé... Treballa tranquil! :-)

bajoqueta ha dit...

Mala gent als blogs i al facebook, millor que escriguis ;)

Terra de llibres