dimecres, 13 de gener de 2010

Lectures del 2009


“Der moderne Buchdruck“. Berlín. Foto Wikimedia Commons

Com sempre, no m'agrada fer repàs del que m'ha passat el darrer any però hi ha una excepció i es tracta de veure quins i quants llibres he llegit i quines i quantes pel·lícules he vist.

Com les pel·lícules les tinc anotades en un altre lloc i ara no tinc ganes de fer traspassos de formats, posaré només la llista de les lectures del 2009:
Es pot accedir a la fitxa i/o comentari del llibre clicant en el títol.

Actualització:

En Peter, molt sàbiament ha dit que podia posar estrelles al costat dels llibres per saber la meva valoració final. Doncs és el que he fet, posar estrelles d'una a quatre segons si m'agradat més o menys. D'una estrella hi ha uns quants, de dos forces, pocs de tres, de quatre només un i no hi ha cap que s'hagi quedat sense estrella.

Per cert, que hi ha un llibre que no surt a la llista perquè és dels pocs que he deixat a mig llegir, es tractava de "La soledad de los números primos", no vaig poder amb aquella història d'adolescents autodestructius.