Lectures del 2009


“Der moderne Buchdruck“. Berlín. Foto Wikimedia Commons

Com sempre, no m'agrada fer repàs del que m'ha passat el darrer any però hi ha una excepció i es tracta de veure quins i quants llibres he llegit i quines i quantes pel·lícules he vist.

Com les pel·lícules les tinc anotades en un altre lloc i ara no tinc ganes de fer traspassos de formats, posaré només la llista de les lectures del 2009:
Es pot accedir a la fitxa i/o comentari del llibre clicant en el títol.

Actualització:

En Peter, molt sàbiament ha dit que podia posar estrelles al costat dels llibres per saber la meva valoració final. Doncs és el que he fet, posar estrelles d'una a quatre segons si m'agradat més o menys. D'una estrella hi ha uns quants, de dos forces, pocs de tres, de quatre només un i no hi ha cap que s'hagi quedat sense estrella.

Per cert, que hi ha un llibre que no surt a la llista perquè és dels pocs que he deixat a mig llegir, es tractava de "La soledad de los números primos", no vaig poder amb aquella història d'adolescents autodestructius.

Comentaris