CONVERSES DE CARRER 9

Ciutat de Girona, parc Central. Dues noies caminen darrera meu en la mateixa direcció. Em giro discretament i veig que són dues adolescents de cabells llargs llis, roba cara i posat de suficiència una mica estudiat davant del mirall:

"Yo es que en verano no me veo tan bien. Quiero decir, que ahora, con la ropa guapa y eso, pues me veo muy bien, con buen cuerpo. Pero en verano se me queda el pelo muy mal y no me veo tan bien. ¿Es raro, verdad? Tendría que ser al revés, verme bien en verano porque vas con menos ropa y eso. De todas maneras, tampoco estoy nada mal. ¿No?"

L'amiga o parlava molt fluixet o callava escandalitzada, perquè no se li sentia la veu.

Comentaris

Sergi ha dit…
Però a veure, per allà a Girona no hi ha ningú que tingui converses normals? Ens expliques cada perla...
Deric ha dit…
jajajajaja
Seré jo que enganxo sempre les més oportunes!
Carme Rosanas ha dit…
he, he, he... ric del post i dels comentaris...
Anònim ha dit…
Em comença a preocupar la teva manca afició al escoltar converses alienes, no se si es èticament gaire correcte...
Pakiba ha dit…
Aquesta no a vist el anunci del xampú de la Paula Echevarria ,per tenir el cabell maco,maco..
pitxiri ha dit…
pons007, és que hi ha converses imposibles de passar per alt. Pitjor faig jo, que les que empome les vaig clavant en una novel·la que estic escrivint.
Deric ha dit…
Pons007, no és que les busqui, sinó que me les trobo!
A més, quan un és escriptor i historiador, és tafaner de mena...
;)
Ferran Porta ha dit…
Hmm... si eren tan igual com dius al principi, segurament callava... perque no se l'escoltava, pensant en el seu propi cos fantàstic :-S