Després de Sant Jordi

Estic rebentat, cansadíssim, esgotat, no puc més! L'Exposició de Flors va ser tot un éxit de participació, de públic i de bones crítiques, la qual cosa, per la part que em toca, em satisfà molt. Avui l'estaven desmuntant i tornant les flors i les plantes als seus propietaris i aviat serà l'hora de fer valoracions més realistes però va passar molt públic, van haver més plantes que l'any passat i els premis van ser donats amb més criteri i objectivitat (i no ho dic perquè jo fos secretari del jurat ;-) i que sortís la meva foto als dos diaris de Girona). També la proposta de donar un premi del públic va ser molt ben acollida perquè va fer l'exposició mes participativa encara.

I Sant Jordi. A les set del matí estava al passeig carregant taules d'un camió cap el lloc que tenia destinada cadascuna (encara opines el mateix de la meva feina, Giorgio?), ens discutiem amb els artesans que s'havien presentat sense demanar-ho i amb les entitats que volien canviar de lloc o haviem d'encabir en altres espais. A les vuit del matí no teia gens clar que aconseguissim sortir-nos, però a les nous, quan començava la fira i tothom estava ja col·locat, vaig descobrir que haviem fet una fira ben maca, amb moltíssimes parades i molt públic tot el dia per ser un dilluns. A més, el temps va acompanyar i va fer que molts de nosaltres agafessim un bronzejat "paleta" molt atractiu. Al final també felicitacions.

Ara encara queden molts altres actes i molta més feina, però ja m'he tret dues coses molt importants de sobre.

Estic content, esgotat, però molt content.

(Les fotos estan extretes del web www.totsalt.cat espero que no els importi)

Les valoracions al meu Sant Jordi literari les trobareu a: Aventures per descobrir

Comentaris

Waipu Joan ha dit…
les flors agafen un protagonisme especial aquests dies: la rosa per nosaltres i els clvells per a Portugal.
Salut i gràcies per la visita!
Júlia ha dit…
MOlt bé, doncs, estic contenta que t'hagi anat tan bé, encara queda molta primavera per gaudir.
Mikel ha dit…
m´alrego de que t´ho passesis tant be!! hi ha gent que sota pressió s´agobia i no disfruta el moment.
nimue ha dit…
balanç positiu i solet per gaudir. Genial! :)
Giorgio Grappa ha dit…
Que sí! Que sí! Que discutir on s'han de plantar les paraetes a les set del matí és divertidíssim! I a més a més, t'has posat morenet!
Joana ha dit…
Felicitats per l'èxit!
Words ha dit…
jop vulll un autograf teu!! ;)
Anònim ha dit…
quin bon regust deixa la feina ben feta.....
per cert, jo aviat canviaré d'aires.....
barbara ha dit…
Pel que veig molta feina per sant jordi pero estas content aixo es bo.
mua
euria ha dit…
Vaja....que va anar fantàstic tot el dia.... Ho veus!! i et vas quedar sense llibres!! q vols més!
Enhorabona :)
Anònim ha dit…
Es que per Sant Jordi tothom vol fer calers. Jo ho sé de primera mà, que la meva mare té una floristeria i paga impostos, per després veure com tot kiski ven roses. El que passa és que tots els que volen una rosa de qualitat van a una floristeria.
Lupus Minor ha dit…
Si estàs cansat, tindràs la carn plena d'àcid làctic; quina pena...
Anònim ha dit…
Hola! un bloc realment interessant.Tornaré a visitar-te.
Ens veiem ;0)

Robert