Ja els tinc tots!

I quatre dies abans de la data! No em puc creure que aquest any vagi tan bé amb els regals de Reis, acostumat a anar sempre a darrera hora. Potser és pel fet que aquest any he tingut tota la familia de viatge durant les festes i he tingut més temps per anar tranquil.lament pensant i cercant què comprar.

L'últim regal pel meu nebot havia de ser el segon llibre d'en Harry Potter, el de la càmara secreta, per llegir-lo com vam fer amb l'anterior, tots dos a l'hora i desprès comentar-lo. Però quan el tenia a la mà i a punt de pagar, m'he dit: "Què carai! Jo que vaig recomenant altres llibres, li compraré el de la Rowlling? No!" I he anat a la recerca de Els brons a les Fondalades Tenebroses de la Dolors Garcia i Cornellà perquè el meu nebot ja ha llegit (millor dit, ha devorat) altres llibres d'ella i li han encantat i sé que aquest també li agradarà molt.

De tots, potser aquest és el regal del qual estic més content d'haver comprat.

Comentaris