Ja ho tinc

Senyores, senyors, ja tinc el regal per la meva millor amiga de Barcelona.

He especificat "millor amiga de Barcelona" per no ferir susceptibilitats, sobre tot la de la meva millor amiga de Girona, (eh Isnel!).

Doncs sí, aquesta tarda, passant per la plaça Catalunya de Girona, he vist una joieria que posava "Joies de Girona, 30% de descompte" i com no sabia quines eren aquests joies, m'he apropat a l'aparador. Efectivament, eres joies d'or i plata de disseny exclusiu i, com les he trobat molt boniques i originals, he entrat a mirar. Total, que he sortit amb el regal comprat, una cadena de plata amb un penjoll molt bonic que reproduiex l'skyline de la ciutat de Girona amb la catedral, etc, és molt fi i elegant, crec que li agradarà molt, a mi m'ha agradat. Per cert, que he estat a punt de comprar-m'he per mi un rellotge en que les hores són les cases de l'Onyar i cada casa té el número de finestres corresponent a l'hora. Genial.

Ara, seguint el consell d'Init, aniré demà al tot a 100 a comprar-li el regal "sorpresa" per riure una estona.

Isnel, demà tindré sopar de pinya? O em porto el bocata com m'has dit?

Comentaris