Catalunya - 11 de setembre



What's Catalunya? Here


Post agafat "prestat" d'en Ferran

Comentaris

Nacho Hevia ha dit…
feliç diada!
i visca Catalunya!
Jordicine ha dit…
Un país molt gran! Una abraçada, Deric.
Ferran Porta ha dit…
Va ser una Diada bonica, per mi. Com sóc a Barcelona, de vacances, vaig poder anar al Parc de la Ciutadella i veure pujar la senyera de Ripoll, als acords dels Segadors. Maco!
isnel ha dit…
Al meu poble, que és molt petit, van hissar la bandera mentre els veïns i veïnes cantàvem els Segadors acompanyats per una cobla. Tot va ser molt senzill i molt planer, però jo, que no sóc gaire amant dels símbols ni dels rituals patriòtics, em vaig emocionar una barbaritat i sé que no vaig ser l'única. Suposo que en aquell moment ens sentíem formant part d'una comunitat molt més gran i això és el que deu comptar.
Endavant, doncs!