Lectures de l'any 2023



Vaig tard aquest any, així que em poso de seguida a fer el tradicional recompte de llibres llegits durant l'any anterior, 2023.

Han estat 32 llibres que sumats han sigut un total de 9136 pàgines, sobre tot degut a que hi ha hagut uns quants llibres de més de 500 pàgines, la qual cosa també ha provocat que llegeixi un total de 2 llibres menys que el 2022.

Per cert, que un dels llibres, El somriure dels dofins, el vaig llegir dos cops, un per plaer i l'altre per preparar-me la presentació que li vaig fer al Francesc Soler a Girona. 

Així que a aquestes 9136 pàgines li hauria de sumar-ne 272 más.

Bé, aquí va la llista i si concidim amb algun m'ho feu saber.

Comentaris

Carme Rosanas ha dit…
Uf! No trobo la llista enlloc!
Deric ha dit…
Ha quedat amb lletra negre i no es veu! :(