L'optimista

En "Conxito"

A vegades crec que hauria de tenir més mala llet i emprenyar-me amb les coses que em passen en lloc de sempre intentar donar-los la volta i buscar el costat positiu. 

Sí, ja sé que és un tret del caràcter dels Sagitaris, però collons, que a vegades ens prenen pel pito del sereno!

Per exemple, avui he hagut d'anar a repetir un anàlisi de sang de la revisió de la feina perquè els tubs de sang que em van treure la setmana passada es van contaminar accidentalment. 

Doncs en lloc de queixar-me en el laboratori quan m'han demanat disculpes per les molèsties que m'ha causat (que em tornin a punxar i haver d'anar fins a Girona a primera hora del matí), va i deixo anar, idiota de mi:

- Bé, millor repetir-los perquè s'han fet malbé les mostres que perquè m'hagin trobat algun paràmetre molt alterat.

Si voleu saber que és un optimista, aquí ho teniu.

Comentaris

Carme Rosanas ha dit…
Doncs jo ho trobo molt bé, (i no soc sagitari) perquè si a més a més d'haver de tornar a Girona a primera hora del matí, a més a mes que t'han de tornar a punxar, estàs enfadat i et discuteixes amb qui sigui... doncs tampoc hi guanyaries gaire.

Enhorabona, doncs, optimista!

I a mi encara que no sigui sagitari, també a vegades em penso que emprenen pel pito del sereno... ja sé que no és cap consol.