Com està el món!


Diumenge vaig viure un episodi de les Teresines en pròpia carn.


Estàvem sopant tranquil·lament en un bar i a la taula del darrera hi havia 3 franceses jubilades bastant contentes després de beure una sangria. Van acabar de sopar, van pagar i per sortir havien de passar pel costat de la nostra taula. Dues d'elles van sortir i una es va parar a la nostra taula i ens va preguntar si parlàvem francès. Vam dir que sí pensant que ens preguntaria alguna cosa sobre l'Escala (on érem) o sobre alguna altra cosa, la nostra sorpresa és quan li diu que ens ho havia de dir, però que em trobava molt guapo. Vaig pensar que l'havia entès malament, però el X. em va confirmar que sí que ho havia dit. La senyora va marxar mentre jo em posava vermell fins al carnet d'identitat en un primer moment, després vam riure molt.

Fa pujar una mica l'autoestima encara que t'ho digui una jubilada francesa! 😅

Comentaris

Sergi ha dit…
Home, doncs i tant que fa pujar l'autoestima! Mira que va haver de fer l'esforç de parar i dir-t'ho, que no en tenia cap necessitat, això vol dir que ho pensava de veritat! Probablement la sangria hi ajudava, però és per estar content!
Pons ha dit…
Serà que tens una bellesa clàssica
Pakiba ha dit…
La francesa tenia bon gust