SENYORS PINTADORS DE CARRERS

Foto extreta de: Gironotícies

Senyors pintadors dels senyals de carrers darrerament he observat una tendència preocupant entre els conductors/-es de les ciutats i és aquesta: quan veuen un vianant a punt de creuar el carrer pel pas de vianants, acceleren per no haver de parar amb la qual cosa obliguen a la persona que anava a passar a aturar-se en sec per no ser atropellat. Per tant, senyors, o bé pinten les ratlles del pas de vianant perquè les vegin persones amb greus problemes de visió, o simplement s'estalvien de pintar-les, perquè total, pel que serveixen.

Això m'ha passat més d'un cop darrerament i amb una tendència a l'alça. Un d'aquests cops vaig haver de fer un salt per no ser atropellat per una conductora a la que li vaig dir de tot menys maca, tot i que sabia que no em sentia perquè va prémer l'accelerador encara més, però em vaig quedar descansat.

Comentaris

Sergi ha dit…
No sé si és als que pinten les ratlles als que t'has de dirigir. Potser hauria de ser als policies de trànsit, que estiguin més al cas i sancionin més. Tampoc no apostaria que s'estan perdent les bones maneres al volant... n'hi ha hagut algun cop?
Deric ha dit…
Les bones maneres? Què és això, XeXu?
Jordi Ortiz ha dit…
Les bones maneres és allò que trobes a faltar quan, per exemple, t'atropella un ximple.
Deric ha dit…
Llavors, Somiador, no sé si són bones maneres o una altra cosa...