LA MODA DE...

La vaig veure per primer cop a Itàlia l'any passat i ja des del primer moment vaig pensar que era una moda estúpida.

Després, com no, va arribar aquí i no sé si a la capital a quallat gaire o no, per sort a províncies no gaire, són esporàdics els nois que la segueixen, de fet potser només els més fashion-victims-que-es-posen-qualsevol-cosa-que-estigui-de-moda-per-molt-hortera-i-incòmode-que-sigui.
Em refereixo a la moda de dur...


...els pantalons arremangats i les sabates de vestir sense mitjons (amb el mal que això fa als peus).

Però pitjor que això és la "trampa" que comença a vendre's a les botigues de roba interior tipus Calzedonia: els niquis de les nostres àvies!!!


De totes maneres sembla que a l'hivern aquests fashion-victims han aprés que sense mitjons fa fred i sense renunciar a arremangar-se els pantalons (¿? a sant de què amb la de modistes ben bones que hi ha pel món que poden arreglar perfectament els baixos dels pantalons per un preu ben mòdic!) es posen mitjons super-fashions (= més horteres encara) que es vegin bé.


Ais! La gent està ben "pillada".

Comentaris

Sergi ha dit…
Sóc un fashion victim i no ho sabia!! Ah, no, espera, és que tinc les cames curtes... Bé, curtes no, en proporció amb la resta del cos, però els pantalons sempre em van llargs. Generalment els porto a arreglar, però en alguns casos tiro d'arremangar-los i avall. No amb tant estil com aquest de la foto, val a dir. Només un plec, per no arrossegar-los. Et diria que per aquí no ho he vist, però en realitat voldria dir que no m'hi he fixat.
Relatus ha dit…
Si cal, jo també m'arremango els pantalons, tot per la mandra de fer-los arreglar. Ara, aquest de la foto no crec que ho faci per això.