Presentació de "El lladre de paraules" a Barcelona

El presentador, Jordi Ortiz, i jo explicant alguna cosa del llibre

El passat divendres 13 de setembre va tenir lloc la presentació de El lladre de paraules dins dels actes de la Setmana del llibre en català.

La presentació va començar puntualment, fins i tot crec que abans d'hora i tot, en el marc de la plaça de la catedral de Barcelona, just al costat de la muralla romana de la ciutat. El lloc era incomparable: un escenari, para-sols, tot de cadires pel públic i un munt de gent passejant amunt i avant per la Setmana i pels carrers del voltant.

Al principi semblava que no hi hauria gaire gent a la presentació, però a poc a poc ens van omplir un munt de cadires amb uns quants coneguts i uns quants desconeguts més. El presentador, l'escriptor Jordi Ortiz, va saludar els assistents i va començar a parlar del llibre, de què anava i de les sensacions que li havien produït a ell la lectura i de les que podien produir en altres lectors. 

Va ser una presentació excel·lent, me l'escoltava i m'entraven ganes de llegir el llibre, com si no fos jo qui l'hagués escrit i crec que al públic també va aconseguir transmetre aquesta sensació. A més, va deixar l'explicació en el moment just, en el moment de voler saber més del llibre. Llavors va ser el meu torn, però després de les paraules d'en Jordi no sabia molt bé què dir. Portava algunes coses preparades en cas de quedar-me en blanc i vaig haver de tirar mà d'elles. Vaig explicar d'on havia sortit la idea, del per què d'una segona aventura d'en Regor després de L'aniversari robat, de per què vaig situar la història a Girona i de quins escenaris sortien al llibre. Podia haver explicat moltes més coses, però em vaig quedar aquí i vaig donar per finalitzada la presentació oblidant-me d'obrir un torn de preguntes per si algun dels assistents en volia fer alguna.

En acabat vaig anar a la caseta de l'editorial a signar exemplars i fer-me algunes fotografies amb qui me les va demanar. Va anar molt bé, vaig marxar molt content i satisfet. Espero que el públic assistent també quedés content, i sobretot, els agradi el llibre.

La persona a qui va dedicat el llibre i l'autor



Comentaris

Sergi ha dit…
Ostres, aquest cop sí que em queia prop, si ho arribo a saber m'hagués passat a veure't. O ho havia de saber i m'he despistat?? No sé si t'hagués dit res, però m'hagués fet gràcia veure com presentaves. Vaig passar per la fira, però no sé si vam coincidir.
Tot Barcelona ha dit…
Moltes, moltes felicitats...i
SALUT