Converses de carrer 6


L'altre dia anava passejant la meva gossa pel carrer quan sento uns personatges, homes, que venen per darrera meu parlant. Em giro discretament i veig tres paios de vint-i-molts o trenta-i-pocs, amb pinta una mica, com ho diria... poligonera. Un d'ells va vestit en xandall i porta una gàbia d'ocells (d'aquelles rectangulars petites) a la mà. Van en la mateixa direcció que jo i no cal que pari l'orella perquè ja criden prou. Quan em sobrepassen sento un que diu:

"Iré y en cuanto el hombre ese me abra la puerta y me las enseñe, si estan buenas, me quedo con las dos"

No vull pensar malament, però, o és un fantasma o parlava... d'ocells!


Comentaris

Sergi ha dit…
Si eren com els de la foto, segur que no parlaven d'ocells...
Pakiba ha dit…
malpensat, eren ocells!!
Elfreelang ha dit…
aquests si que eren uns bons "pajarus"
sargantana ha dit…
potser mes val no preguntar
;-)

tu.... segueix parant orella

petons, Deric
Jordicine ha dit…
D'ocells, segur. Però no sé de quins ;)
pitxiri ha dit…
Perdius o guatles? Polp o calamar?