Nous blogs


He creat un nou blog. No tenia prou amb aquest Un Salt al món (que per cert, tinc bastant descuidat) i amb Un Salt al cinema, que ara he creat Les paraules imaginades.

De fet no és ben bé un blog 100% nou perquè deriva de la fusió de dos blogs anteriors: L'aniversari robat i Selva de tenebres. Eren dos blogs, un per cada llibre, que tot sovint compartien entrades. Aquests blogs també els tenia ben abandonats i ara he decidit de fusionar-los per crear aquest Les paraules imaginades en el que tindrà cabuda tot allò referent als meus llibres de caire juvenil.

A Les paraules imaginades trobareu noticies, secrets i fragments dels dos llibres publicats: L'aniversari robat i Selva de tenebres, però també sobre la novel·la de propera aparició (prevista per Sant Jordi) que porta per títol (o portava abans d'estrenar-se una pel·lícula amb el mateix títol) El lladre de paraules.

També, però, aniré penjant comentaris sobre el nou projecte que tinc a mans: la tercera aventura d'en Regor i que portarà per nom Els canals de la por i que ja avanço en primícia i exclusiva que l'acció tindrà lloc a Venècia.

Properament, per si no en tinc prou encara, tinc la intenció de fer un nou blog per a les meves novel·les per adults. Però aquest encara trigarà unes setmanes.

Comentaris

Miquel Àngel ha dit…
Me pareix perfecte Deric. Un nou blog i altres en cartera.
Sembla que tens molt de temps per tenir-los actius, no?
Sigui com sigui,et seguirem en ell i tots els que venguin.
Enhorabona !!!!!!
Sergi ha dit…
Caram noi, estàs on fire... Suposo que no són compatibles els llibres per adults i els juvenils, potser la barreja seria estranya, encara que tenir dos blogs 'promocionals' diferents, quin mal de cap!
Carme Rosanas ha dit…
Déu n'hi do! Quin munt de blogs!

T'espera una feinada! Et seguirem!
Deric ha dit…
El problema, Miquel Àngel, és que no tinc temps!!!!

XeXu, és que de moment els que tinc per adults, són massa per adults i no lliguen gens ni mica amb els juvenils, per això crec que és millor separar-ho.

Carme, sempre tan puntual!
Sufur ha dit…
¡Añadido a mis feeds!

Había un blog que me gustaba mucho, algo de unas nuits fauves... estaría bien volver a leerlo! :-P
Pakiba ha dit…
T'agrada escriure i a mi de tenirte conectat amb tots els blogs per sapigue moltes coses.

Enhorabona y un gran petó.
mm.
Salvador Macip ha dit…
Ben pensat. Però ara aniràs encara més de bòlit! :)
sargantana ha dit…
redeu quina fainada nano !!
jo amb un i ja no puc..jajajajja
mirare de llegir.te

una abraçada
Jordicine ha dit…
Doncs felicitats! Jo no puc amb un; i tu tres! Una abraçada.