Primer dia de rebaixes

Aquest migdia he anat al gimnàs que està just a 300 metres d'un centre comercial d'aquells de centenars de botigues, restaurants, cinemes, etc. Doncs bé, amb prou feines he pogut aparcar el cotxe. Estaven tots els carrers a 500 m a la rodona del centre comercial plens, plens, plens de cotxes aparcats (imagina com estarien els aparcaments del centre!). Una cosa mai vista. Una bogeria. És clar, era el primer dia de rebaixes.

Però llavors, jo no ho entenc. Ja sé que hi ha gent que m'ha donat més d'un cop les seves explicacions però a mi no m'entra al cap: si hi ha crisi, com pot estar tot tan a petar de gent? I no és que només mirin, sinó que compren perquè les cues a les caixes per pagar són quilomètriques.

Abans d'ahir, per exemple, sense ser rebaixes, se'm va ocórrer entrar en aquest mateix centre comercial i vaig haver de marxar de la gentada que hi havia, i no hi havia ni la meitat que avui!

No, no ho entenc. Jo, si no puc, no compro, per moltes rebaixes que facin o per molt bé de preu que estigui. De moment, a mi que no m'hi busquin a les rebaixes.

Comentaris

Rafel ha dit…
A mi tampoc m'hi veuran.
Per cert continua sense haver llibreria? O això està en les rebaixes-rebaixes.
Yáiza ha dit…
Jo conec gent que, sense anar especialment malament de diners, s'espera a les rebaixes per comprar roba. Jo mateixa de vegades aprofito per fer una ullada, ves... Tot i que en aquesta època solc estar d'exàmens i no tinc temps per anar a comprar!

Però pel que fa el tema de la crisi, a mi també em costa d'entendre. Sobretot quan t'arribes a La Maquinista i veus la botiga de la poma a petar de gent. I les coses que hi venen no són precisament econòmiques!!! La crisi no ha mossegat la poma?
Jordicine ha dit…
Potser és que tothom que necessitava coses s'ha esperat fins a les rebaixes. Jo, personalment, he comprat un parell de cosetes. No vull deixar de gastar per decret. Una abráçada, DERIC.
bajoqueta ha dit…
Aquí igual dissabte... jo crec que la gent s'ha esperat a les rebaixes per comprar per què per Nadal la gent amb grans bosses tampoc es veia...


365 contes
Terra de llibres