Sunset Park, pàgina 77

Normalment parlo d'un llibre quan ja l'he acabat de llegir i avui tampoc en faré cap excepció, tot i que puc avançar que a "Sunset Park" recuperem el Paul Auster que a mi m'agrada, el de personatges que, sense tenir unes vides excessivament interessants, són d'una profunditat aclaparadora.

El que avui volia proposar ve d'una idea d'en XeXu. En la seva entrada "Frases a la japonesa" deia que s'apuntava frases de pel·lícules però que mai ho havia fet de llibres fins aquell moment. A mi això em va fer pensar perquè també m'agrada recordar frases que em diguin alguna cosa especial. 

Però com no vaig al cinema amb llibreta i no llegeixo amb un llapis al costat per apuntar-me res, he decidit fer una cosa més aleatòria que apuntar frases que especials per mi: he decidit escriure en una llibreta la primera frase de cada pàgina 77 de tots els llibres que llegeixi (no sé si la dèria em durarà gaire), i he començat per la novel·la que estic llegint ara mateix, Sunset Park.

Diu així:

"Ningú no els vigila. A ningú no li importa que la casa buida ara estigui ocupada. Ja hi estan instal·lats."

Ara us animo que feu el mateix, ni que sigui per un sol cop, al vostre blog o en un comentari en aquest.

Comentaris