Recuperació


Jo avui amb barba d'una setmana.

Gairebé una setmana m'ha tingut recluit a casa aquest primer refredat de l'hivern. Una setmana que he pogut aprofitar per no fer res més que enllestir un treball que havia de fer per la universitat i també per acabar El lladre de paraules, la segona part de L'aniversari robat.

El lladre de paraules el vaig començar a escriure per volts de Nadal, després el vaig deixar a causa dels exàmens del primer semestre. M'hi vaig tornar a posar per Setmana Santa i el vaig tornar a deixar pels exàmens del segon semestre. Després vaig poder passar aquells 10 dies a Pasaia, a la Hugoenea, durant els quals vaig aprofitar per donar-li una bona empenta.

Llavors va començar un estiu complicat i el vaig tornar a aparcar perquè hi havia un premi literari de les espanyes al que m'interessava molt presentar-m'hi amb una història que ja tenia feta però que li calia una molt bona revisió. I no m'hi vaig tornar a posar seriosament amb El lladre de paraules fins la setmana passada perquè la cosa ja clamava al cel: només em faltava escriure la resolució i el punt final. I aquests dies de baixa ho he fet. Li he fet el punt i final. Ara només cal deixar-lo maserar uns dies o setmanes, potser, i després corregir-lo.

Durant el procés de correcció sé que canviaré algunes coses, no gaires ni fonamentals, però és el moment en que s'ha de quadrar tot el puzzle i fer-lo coherent i evitar que hi hagi encongruències. I després tocarà passar-lo a l'editorial i esperar que els hi agradi i el vulguin publicar.

(Quan pugui fer-ho, ja parlaré del nou llibre en castellà).

Comentaris

Striper ha dit…
Esperarem el llibre, per cer ja em posare amb contacte amb tu pero m'agradaria aconseguir aquests llibres dedicats.
Nyc ha dit…
Pues sí que aprovechas tú una semana de resfriado, jejeje.

Qué gustazo debe dar cuando acabas algo así, no?
Anònim ha dit…
Que raro set veu en barba de varios dias,pero estas guapo.
Ja has fet el final del libre?,estas
fet tot un krac(tot i malat).
Sergi ha dit…
Mira, no hi ha mal que per a bé no vingui, diuen. Si estar malalt t'ha ajudat a concentrar-te una mica i acabar el projecte, benvinguts siguin aquests virus. Però ara que descansin una estona, eh? Ja han treballat prou.
Rita ha dit…
Doncs sí que li treus suc tu a un refredat...

I del premi aquest que t'interessava tant, ens en diràs res? ;-)
Cuida't molt que no recaiguis, petons!
Belén ha dit…
Bueno, sin prisas pero sin pausas querido...

Mil besos
Sufur ha dit…
A veces un buen resfriado sirve para cargar las pilas, eh? :-)
Cesc Sales ha dit…
Doncs avui jo estic de baixa i també aprofitaré per acabar cosetes i llegir-me'n d'altres. No hay mal que por bien no venga!!!
Joana ha dit…
Vinga a recuperar-se i a punt per despatxar un altre llibre!
Quina feina se'ns gira :)
Joana ha dit…
Vinga a recuperar-se i a punt per despatxar un altre llibre!
Quina feina se'ns gira :)
nimue ha dit…
ueeee! què prolífic!! jo també he aprofitat uns dies vírics per posar feina al dia. Si no volem parar, el cos ens obliga... Tinc ganes de llegir les novetats! muaks!
Jordi ha dit…
Sortira molt festiu el lladre de paraules dedicant-hi tantes estones de vacances.
Vaig deixant perletes sobre la novel.la en petites dosis i estas aconseguint crear moltes espectatives i ganes de llegir-lo!

Sempre endavant.
Met ha dit…
Poc a poc i bona lletra, les coses bones demanen el seu temps. L'important és que ja està enllestit.
Andrea. ha dit…
Renoi, sort que estaves malalt!!!! i mira la feinada que has enllestit...

si vols t'envio els meus treballs pendents...

Parlant de pendents, tinc el 2n llibre a l'escriptori, esperant trobar una estona, que aquesta setmana és de bojos.

Un petó guapo.
Jordicine ha dit…
Me n'alegro que estiguis millor. Una abraçada.
Bargalloneta ha dit…
i jo també me'n alegro!!!