Més sobre Jorge Drexler



Jorge Drexler en la intimitat. Un instante preciso, aquest és el títol suggerent del documental que es va presentar a la Sala Verdi Park el passat 5 de febrer i que es podrà tornar a veure el 20 de març a la Casa América de Barcelona. Tv3 també té previst emetre'l, però encara sense data, imagino que quan hagi acabat la seva presentació per a tots els centres culturals llatinoamericans.

El documental, dirigit per Manel Huerga, retrata l'artista uruguaià durant la gira que va fer per Catalunya l'any 2007. Les imatges del documental són "robades", segons explica el mateix Drexler, doncs a ell, posar-se davant de la càmera no li agrada gens i ha preferit que la càmera el seguexi però sense involucrar-se en la seva vida professional.

Foto by www.bcn.es

Podeu veure més informació d'aquest documental al web de l'Ajuntament de Barcelona o, si no teniu ganes de bucar-lo, ja ho he fet jo per vosaltres i només cal que cliqueu en el següent enllaç: Bcn 16:9

Comentaris

Striper ha dit…
Despres m'ho miro sembla molt interesant, bon dia.
bajoqueta ha dit…
quan tingue un momentet me'l miro. M'encanta Jorge Drexler :)
zel ha dit…
M'agrada aquest home a mi, i el que canta també... Me'l miraré!
nimue ha dit…
ai, m'encanta Jorge Drexler...