Equador



Ja estic en l'equador dels exàmens o una mica més enllà perquè de 5 n'he fet ja 3. M'he tret de sobre GDIE i TIC, dos assignatures que no són complicades però que per algú de lletres i d'història com jo, li resulten complicades d'estudiar. Les altres són de rotllo, així que es tracta d'estudiar i fer "colzes".

Dimecres toca Dret Administratiu i dilluns FIDAP... quina mania de posar sigles a tot!

L'altre dia recordava quan vaig acabar la carrera que em vaig dir: "ja no penso agafar cap llibre per estudiar, mai més!" És ben veritat que mai pots dir "d'aquesta aigua no beuré" perquè dos anys després vaig fer el postgrau de Gestió del Patrimoni i ara aquest graduat superior... Ja no tinc edat per passar el mal tràngol dels exàmens!!! O sí?

La veritat és que anar a classe cada dia i trobar-me amb els companys i prendre apunts i tot això, em fa rejovenir, sobretot quan gairebé tots els companys de classe són més joves. Encara m'ho passo bé i tot!



Fins i tot aquestes columnes tant lletges de la UAB, ja me les sento una miqueta meves!

El pal és la carretera i el viatge diari de dues hores en cotxe.

Comentaris

Jordicine ha dit…
Jo a Bellaterra hi vaig passar mil anys: carrera de periodisme i el doctorat. Aquestes columnes són com de la familia. Una abraçada.
Deric ha dit…
JORDI Doncs jo no tenia cap interés per veure-les cada dia, però ara m'agraden i tot!
Ferran Porta ha dit…
Vaig fer periodisme amb trenta-llargs, així que entenc perfectament la sensació que provoca ser el gran (en el meu cas, el segon més gran) de la classe :-)

Deu n'hi do, quines assignatures tens. Bé, no és que pugui opinar sobre els continguts, però només pels noms...

Per cert, Deric, quan he llegit el títol del post per poc m'emociono: vaig viure a l'Equador, fa uns anys, i pensava que ens explicaries que hi has anat o que hi eres! :))

Ànims pels dos que et queden.
Deric ha dit…
FERRAN, sento la confusió, no hi he estat mai a l'Equador, algun dia tocarà anar-hi
Sergi ha dit…
Ostres, em penso que ara mateix jo no podria tornar-hi, crec que tot té un final, i no podria ser prou constant amb res. Cert que mai se sap, però només de pensar-hi se'm posen els pèls de punta, i mira que gaudia estudiant, eh? Però ja ha passat.
Rita ha dit…
Doncs molts ànims que ja falta menys... :-)
Striper ha dit…
la joventut de veritat s'encomana per aixo veus tant joves els teus companys, els hi has encomenatjoventut.
Jesús M. Tibau ha dit…
sempre val la pena aprofitar el temps estudiant
Jesús M. Tibau ha dit…
sempre val la pena aprofitar el temps estudiant
estic d'acord amb en Jesús M. el que ha de ser mes pesat són les dues hores de carretera, ja cal que vagis en compte!
I sobre si posar-se neguitós en els exàmens? jo fins no fa gaire feia seminaris a la feina i malgrat jo ja ho tenia superat (coses de la feina i l'edat suposo) a vegades si que em venia un puntillo de nervis, senyal que estem vius no?
Donar-te les gràcies per que sempre ets als meus post i em fa molta il.lusió. El meu petit món ja veus que, amb poquet està content. Gràcies!
Una abraçada.
Fa 15 dies vaig ser a Girona, feia fred, estava preciosa...
Giorgio Grappa ha dit…
Vaig començar Filologia catalana amb trenta tacos, i va ser la millor experiència de ma vida. Ara, que vaig cara als 45, ja torno a fullejar plans d'estudis. És com un verí.

Ànim amb els exàmens, Déric, pensa que són històries que contes a algun lector interessat en la matèria.
òscar ha dit…
la gelor de bellaterra a les vuit del matí i l'alegria de la gespa del campus amb la primavera són dos, com diria en jesús tibau, felicitats petites.
jo també, en acabar, vaig prometre no tornar a agafar un llibre per estudiar. malauradament ho he complert.
Robin Shilvadin ha dit…
En el fondo, a todos nos gusta volver a sentir la frescura de la juventud a pesar de la contrapartida de los exámenes. Me alegro de que hayas aprobado algunas feas, así te podrás concentrar en las demás. Y después... vacaciones!!! :D
nimue ha dit…
a mi m'encanta estudiar! el que no m'agrada és fer examens!! ;)

ànims!!
Joana ha dit…
Ja arriba Setmana Santa i en un no res l'estiu...però abans els exàmens!
A mi m'agrada estudiar però ara trio coses que m'agraden .Tinc pendent acabar psicologia...un dia d'aquests a la UOC :)
jomateixa ha dit…
Crec que si no fos pels examens, jo no deixaria mai d'estudiar coses, però em posen tan malalta...
Anònim ha dit…
ais pensava que havia comentat el post... bo jo acabi en septembre d'estudiar...uf no vuic toranr, al menos a la universitat no m'agrada gens els profesors que he tingut. sols se saven un o dos uf... Un bes y sort
Jordi ha dit…
Bellaterra, quins records!! d'aulari, de migdies de tuperware i gespa i sobretot quantes carreres pendents d'acabar...
Admiro la vostra disciplina
bajoqueta ha dit…
Molt bona la vinyeta :)

Lo saber no ocupa lloc deia ma iaia.