Vent del Pla a Girona



Pels fans de la sèrie de Diagonal TV que emet Televisió de Catalunya per TV3 i el 300:

avui ha sortit una noticia a la secció de retalls informant que dilluns vinent, és a dir, el dia 12 de gener, estarà l'equip de la sèrie rodant pels carrers del Barri Vell de Girona. Es veu que durant un parell de capítols l'acció se situarà a la ciutat enlloc de Breda.

No puc dir res més perquè no segueixo Vent del Pla i no sé quins són els personatges susceptibles d'aparèixer en aquestes escenes de carrer, però si ho voleu saber, només cal passejar-se una mica per Girona el dilluns i de ben segur que us trobareu uns quants.

Comentaris

Striper ha dit…
jo tampoc ho segueixo pero algun rodatge que he vist a Manresa crea molta expectació.
Nacho Hevia ha dit…
saps? jo vaig començar a apendra català veien aquesta serie!!! com m'agradava, hehehe
petons!
Jordicine ha dit…
No li diguis a ningú... però no he vist ni un capítol. Vaig a dormir molt aviat. Una abraçada.
Cesc Sales ha dit…
Telebasura a la catalana...
òscar ha dit…
no he vist mai vent del pla deric.

però, animat per en xexu, sols comentar-te que aquest nadal he fet lectura conjunta de l'aniversari robat amb el nen.

una delícia l'experiment lector i el llibre. tinc previst "cedir-li" un post al nen fent cinc cèntims del llibre i les seves sensacions.

ara, això si, la curiositat per un londres que ell no coneix crec que m'obligarà a variar el destí de les minivacances previstes.

moltes gràcies pels bons moment que ens has fet passar. de tot cor!
Rita ha dit…
Com la majoria de sèries que fan a TV3, diria que ja l'han cremada.

La vaig veure al començament i m'agradava, però va arribar un moment que ja es veia massa que la prorrogaven i prorrogaven i ja no em diu res.

De tota manera, una passejada pel barri vell de Girona, sempre ve de gust. Qui pugui que ho aprofiti. Jo, seré a la feina! :-(
Bon capde!
Anònim ha dit…
Vent del Pla dura moltissisisisisim! jo ho havia vist però ara ja...estic molt perduda snif.
Deric ha dit…
STRIPER, és tot un trabals!

NACHO, això està bé!!!!

JORDI, ja et val, tu que ets de la casa...

CESC, home, jo no diria telebasura, això deixem-ho pels programes tipus Está pasando i cadenes com Tele5

OSCAR, hi ha varies persones que han fet això de la lectura conjunt i ha estat un èxit. Gràcies per les teves paraules i ja saps, a volar a Londres!

RITA, jo també penso que s'allarga i complica massa, no pot ser que passin tantes desgràcies en un sol poble.

KYARA, jo no la segueixo... ni ganes