Exercici de diari: Turquia, dia 1

He titulat així el post perquè això és exactament el que vull fer: penjar extractes del diari que vaig escriure del viatge a Turquia, d'aquesta manera el tindré passat a l'ordinador. Però abans de començar vull aclarir que sí que em va agradar Turquia (potser en l'anterior post no em vaig explicar bé) i m'ho vaig passar molt bé però no em va entusiasmar com altres països que he visitat.


Photo by Frederic Mayol
©

Dit això, comença el diari en si:

"Comença el viatge a Turquia. Sortim a les vuit del vespre, poc més d'una hora de retard, però ja se sap què passa amb els vols xarter: han d'esperar-se per tenir pista, sempre són els últims per poder disposar d'una.

L'avió de la companyia Onuair va ple, no és gran però té tres fileres de seients una mica estrets. Estem força bé situats: a la fila 17 costat passadís, a prop de l'ala i bastant endavant (penso en les estadístiques que vaig llegir al diari sobre els llocs dels avions més apropiats per sobreviure en cas d'accident i em tranquil·litzo).

El passatge és d'alló més variat: senyores soles de certa edat, bé no soles, en petits grups; parelles de noies i parelles mixtes; també grups de matrimonis d'una certa edat també. No sé si coincidim gaire amb cap d'ells perquè tots sembla que vam amb el viatge organitzat. Quan arribem segur que ens separem i millor així, veient aquest passatge me n'alegro molt de no anar en viatge organitzat. (...)

Ara que ha començat el viatge ja estic molt més animat per anar a Turquia, tot i que reconec que el llibre “Istanbul. Ciutat i records” d'Orhan Pamuk també m'hi ha ajudat molt, com la lectura de la guia del país, sobretot en els aspectes de cultura, gent i paisatges.

(...)Fa just 39 minuts que hem despegat de l'aeroport de Barcelona.

Durada vol: 2h 30'
Arribada a Istanbul 22:35h"

Comentaris

Striper ha dit…
Seguir el diari sera com estar una mica a Turquia.
Cristina ha dit…
Bon començament!!! Esperem amb impaciència la continuació d´aquest diari de viatge. Bon cap de setmana!
Ferran Porta ha dit…
Una mica cruel amb els companys de vol, eh? jiji...

Seguirem llegint les aventures turques!
ddriver ha dit…
esperem ansiosos el segon capitol
Rita ha dit…
Em sembla fantàstic que facis aquest diari. Tu reviuràs el viatge i nosaltres el farem virtual. No conec Turquia, és un viatge pendent.
Gràcies!
Deric ha dit…
Striper, segur que sí
Cristina, ja veus que de moment continua
Ferran, si ho haguessis vist, em comprendries
ddrives ;)
Rita, efectivament, l'estic revivint