Dies de Fires


La Fageda d'en Jordà. Photo by F.Mayol ©

Aquests dies de Fires estan essent bastant estranys i no és pel vent, el fred o la pluja. No sé, són sensacions estranyes influenciades pels darrers esdeveniments de la meva vida, per d'altres nous que afecten a gent propera i, en certa manera, estimada i també perquè el gruix dels meus amics es troba a milers de quilòmetres amb un immens oceà que ens separa.

Del primer, ja se sap, amb els estudis estic molt ocupat, sort que m'he agafat dos dies de festa i tinc un llarg pont.

Del segon, espero que quedi amb un ensurt desagradable però sense més repercussions.

Del tercer ja falta poc per tornar-los a tenir aquí. És ben estrany quan la major part dels teus amics se'n va de viatge i saps que són feliços i que estan gaudint d'allò més, no pots evitar sentir una mena de nostàlgia i encara que es rebin puntualment uns emails que expliquen les seves fantàstiques aventures al País de l'Eterna Primavera, els trobes a faltar molt. Sort que aviat ja tornaran i tornarem a fer de les nostres.

Potser és la tardor, el mal temps, que em fa estar nostàlgic.

Comentaris

Sergi ha dit…
La meva pregunta és per què no has marxat amb ells? Jo, la darrera vegada que els meus van fer una activitat així plegats me la vaig perdre, i em va saber molt greu. Suposo que hi ha mil impediments possibles, oi?
Musafir ha dit…
El Musafir comprèn perfectament eixa sensació, al menys en allò tocant als estudis infinits que no et deixen fer moltes coses que voldries, i allò dels amics llunyans... encara que no hi hagi un oceà pel mig, sempre s'enyoren si no els tens al costat.

Bons dies de fira; Ací, a Alacant tenim la fira centenaria ja de Tots Sants de Cocentaina, a la comarca del Comtat.

Saludets,
nimue ha dit…
oooh! foto de la Fageda! :)))
vaig anar-hi per primera vegada la setmana passada! :)

bonic, espere que l'ensurt no serà res i que la melangia de la tardor marxe aviat.

i això del País de l'Eterna Primavera m'interessa a mi, eh!!!!

Bones Fires!!
Striper ha dit…
Que et sigui lleu i recuperis anims aviat.
merike ha dit…
Quin foto bonic. Tu és aquí, com jo? :-) blocdefotos.cat