La gran estafa!

Gairebé mai miro les factures dels subministraments (aigua, llum, gas, telèfon...) però ahir vaig rebre la de Fecsa-Endesa i em vaig adonar, per primer cop en molts anys de pagar, que m'estan estafant en cada factura, doncs m'estan cobrant l'impost sobre electricitat i d'aquest impost em cobren l'Iva.

Com poden cobrar l'Iva d'un impost??? Un impost que grava un altre impost? Això és il·legal! Si més no, intolerable!

Penso reclamar directament a la companyia i si no em donen una resposta satisfactòria aniré a Consum. Ja està bé que ens preguin el pèl!

Comentaris

Striper ha dit…
Molta sort amb la teva lluita jo mes de una vegada m'he sortit contra algunes d'aquestes grans.
Sergi ha dit…
On s'ha de signar? Són una colla de lladres, home, ja no em sorprèn res. Si t'informes i es pot fer alguna cosa, a veure si movem la gent una mica. Avui m'ha arribat la factura justament, i ens foten una clavada... i ni més ni menys que un 16% d'IVA, com si la llum no fos un producte de primera necessitat.
Ferran Porta ha dit…
Ostres, enhorabona per fixar-te en aquest detall i merci per explicar-nos-ho. Jo sóc de lletres (pures), així que d'impostos ni papa; però sí que sona estrany que puguin carregar l'IVA a un altre impost.

Bona sort amb la reclamació!
eudald ha dit…
home... queixar-se està bé, i reclamar... Però a mi em sembla que els tocariem molt més els collons si només encenéssim els llums quan fos imprescindible. I dic tocar-los els collons, perquè és el que fan ells a cada factura, a cada avaria, etc... Estem massa ben acostumats i no ens adonem que gastem en va però tampoc reclamem quan ens estafen!
nimue ha dit…
ein??? i això ens ho deuen fer a tots, no? jo, ni idea... miraré la pròxima factura a veure si veig alguna cosa rara... Ja contaràs!
Quin morro que té aquesta gent!
Deric ha dit…
Striper: una vegada vaig anar a Consum per denunciar una asseguradora multinacional i vaig guanyar, no tenen ganes de maldecaps, però aquest cop és diferent, tenen la paella pel mànec.

Xexu: El gas també té el 16% d'Iva, crec que tots els subministraments haurien de tenir un màxim del 7%

Ferran: Imagina't, jo fa 15 anys que tinc pis i pago a Endesa i maig m'havia fixat.

Eudald: ja faig el mínim de despesa possible, fins i tot totes les bombetes de casa són de baig consum.

Nimue: crec que sí que ho fan a tothom.