"La descomposició de la llum"



Amb la rica, excel·lent i dolça prosa que ens té acostumats, la Júlia Costa fa un mosaic de la història de dues dones, amigues circumstancials. Una és vídua, l’altre separada, i han viscut les seves respectives vides de forma totalment diferent, una més lliure que l’altre, una més real que l’altre. I mentre són al cafè del Paral·lel, explicant-se les seves històries, la vida de la gent que les envolta, s’entrecreua amb elles, convergeixen en elles com un mirall, com un reflex de la pròpia vida. I quan, un dia, les trobades al cafè s’acabin, la vida per elles, per la gent del seu voltant, mai tornarà a ser igual.

Una excel·lent novel·la que captiva des del principi i amb la qual, Júlia Costa va obtenir el I Premi de Novel·la Olga Xirinacs.

Comentaris

Ferran Porta ha dit…
No el coneixia. El resum fan venir ganes de llegir-se'l, realment. M'espero a baixar a Barcelona per buscar-lo!
Striper ha dit…
No la conec , i agafo la recomenacio.
Ainalma ha dit…
Gràcies! Feia temps que volia que algú em recomanés un bon llibre.
ddriver ha dit…
fa temps l´hi vaig dir a la julia que el compraria i encar no ho he fet,ja em val
Júlia ha dit…
Gràcies, Deric, no havia vist que m'havies penjat aquest comentari!!! M'alegro que t'hagi agradat!!!! Aquest llibre té una llarga història, fa alguns anys va quedar finalista -una primera versió- al Sant Jordi i no me'l van publicar, imagino que pel fet que ningú no em coneixia. No espero que sigui un best-seller, ja sabem com va tot, però ja és molt que se sàpiga que existeix!!!