De retorns



Ja torno a estar actiu, bloggement parlant. Avui he fet les proves que m'he estat preparant per poder pujar de categoria a la feina.

Han estat uns dies durs, de llegir i estudiar normatives, lleis i decrets, de fer supòsits pràctics i estudiar i estudiar. Al principi m'ho prenia com "vaig a provar", però coneixent-me, es va convertir en passar-me dies i dies tancat a casa com un monjo i finalment avui m'he tret de dins tot el que ha anat entrant aquests dies i ara mateix estic cansadíssim.

Què si ho he aconseguit? No és prou evident amb la foto que il·lustra aquest post?

Comentaris

Striper ha dit…
Enhorabona bentornat.
Sergi ha dit…
Qui vol peix, s'ha de mullar el cul. No devia ser fàcil, però l'enclaustrament haurà servit per alguna cosa, no? Bé, jo no tinc tan clar això de la foto...
Anònim ha dit…
Si, si ... sé que ha anat molt bé. Enhorabona.
neus ha dit…
Felicitats Deric!!!!!!!!!!!

un petonàs!
Ferran Porta ha dit…
Per molts anys, doncs! I ara a relaxar-se, que tan d'enclaustrament no pot ser bò!
Giorgio Grappa ha dit…
Felicitats! Tot i que, no sé, no t'imagine amb cara de monjo... ;-)
Petitabruixa ha dit…
Jo ja ho sabia, estimat !!!

Moltes felicitats i gaudeix, que la Vida et somriu;-)

Molts petonets !!!
Musafir ha dit…
Bueno, doncs enhorabona! Després de l'esforç sempre està be relaxar-se.
Saludets!
Mikel ha dit…
si senyor , estas fet un crack!!
isnel ha dit…
Ja t'ho he dit per activa i per passiva, però no volia passar per aquí sense tornar-t'ho a dir: mil enhorabones !!!!