Prioritats

Encara vaig molt liat però m'he distribuït una mica millor el temps, és a dir, he marcat prioritats: això en el meu temps, és a dir, el no laboral. En qüestió feina, de tot allò que vaig comentar a "Ocupacions 2", res de res, de fet ni jo ni cap altre. El7 tenia raó amb el seu comentari, hauré d'esperar temps venidors més propicis. Potser és millor així.

Avui encara hi ha rues de carnaval i tindran un temps molt bo, pel que sembla. Al Salt és aquesta tarda, la rua serà molt gran, pel que han dit, i molt divertida, sobretot amb els Diables d'en Pere Botero que han promès molta diversió amb una comparsa molt ben treballada i cuidada fins al darrer detall... que per cert, el darrer detall és la bandera, prestada per mi. Jajajajaja! Apa que m'entren unes ganes de posar-me a cantar Mar i Cel quan penso amb ells! I per acabar una bona estona de marxa, xerinola i bona música a La Mirona.

Bon cap de setmana!

Comentaris

Ainalma ha dit…
Hale, hale, doncs bona festa, i bon cap de setmana!
Júlia ha dit…
Que vagi bé, bon cap de setmana!
nimue ha dit…
uee! que ja estem en quaresma! encara esteu de Carnaval? sí que sou festers per allà dalt! :)))
passeu-ho molt rebé!
Deric ha dit…
ainalma, júlia, sí ha estat bé.
Deric ha dit…
nimue, sí, una mica festers, sí, no tant com a València, però sí. Deu ser que no som gaire religiosos.
Mikel ha dit…
Suposo que hi ha pobles que retrasen la celebració del carnaval perque puguin fer presencia comparses d´altres poblacions , d´aquesta manera la gent aprofita mes les seves disfreses.
Words ha dit…
ohh jo era diableee!^^son genialsss
Deric ha dit…
sí que és això Mikel.
Words tu estaves a la rua de Salt????