Lula

Avui he anat a buscar a la Lula a la gossera i ja la tinc a casa descansant. De fet, ara mateix, dorm plàcidament a la seva nova manta i jo m'imagino que feia molt de temps que no podia dormir tan tranquil.lament i tan profundament com ara, de fet gairebé ronca.

Sé que ella ara és feliç lluny de la freda, impersonal i bruta gossera però no puc treure'm del damunt l'estranya sensació de no saber si he fet bé o no en posar de nou un gos a la meva vida. Perquè tinc aquesta sensació d'equivocació? És perquè és el primer dia i encara no em fa gaire cas? És pel trasbals que ha portat a casa meva i a la meva vida? És perque encara ens hem d'acostumar l'un a l'altre?

O és perquè avui és un dia estrany, de canvi d'horari, de sol.litud? O, simplement perque s'acaven les vacances i és com un diumenge gris a la tarda?

Comentaris