Amor Idiota

Feia molt de temps que no m'avorria tant al cinema, ni tansols amb l'Alexandre de l'Stone. Ja havia llegit el llibre d'en Baulenas temps enrera i no em va agradar gens, però vaig pensar que en Ventura Pons podria fer alguna cosa una mica diferent del text original.

Em vaig equivocar. La pel.lícula, com el llibre, és del tot insuportable i, a sobre, llarguíssima. En Santi Millán no para de fer la mateixa cara en tot el metratge, encara sort de la Cayetana Guillén Cuervo que salva una mica la funció.

Ja que l'argument m'avorria, vaig intentar distreure'm amb la qüestió técnica de la pel.lícula, però no vaig trobar res d'original en la posada en escena, cap aportació i sí, en canvi, més del mateix d'en Pons, les escenes de conducció pels carrers de la ciutat mil vegades vistes anteriorment en les seves pelis.

En definitiva, em podia haver estalviat el 6 euros. Bé, ara que penso, em van convidar. Doncs et podies haver estalviat els 12 euros. Un altre dia escullo jo la pel.lícula.

Comentaris