Quarentena!

Avui he dit a la meva regidora que potser hauriem de tancar l'Ajuntament per quarentena del personal.

I és que, per exemple, en el meu departament, tinc dues persones de baixa, una de vacances i jo que ja estic a punt de caure engripat de nou. Amb tot només ens quedaria una noia en perfecte estat però amb horari reduït. I aixó parlant només del meu departament, perque els altres estan més o menys igual. De seguir així haurem de tancar per falta de personal. Sort tenim que l'Alcalde és metge!

La setmana passada ja vaig estar engripat i em vaig recuperar, pensava que ja estaria per tot l'hivern, però no sé què ho ha fet que aquest cap de setmana, sense fer res d'especial, he tornat a "pillar" un fort refredat.

Què hi farem! Estar tancat a casa amb la calefacció i ben abrigadet. I aprofitant per escanejar totes les fotos que tinc del meu gos, en Wookie. Tinc feina per dies. Són 13 anys de fotos.

Una mostra:

Comentaris