Estic desesinspirat

o com es digui. M'he passat dos dies tancat a casa per veure si d'aquesta manera aconseguia treure'm del damunt el refredat que arrossegava des de feia massa temps.

I, és clar, diumenge a casa, dilluns a casa, dimarts a casa... finalment ja estava de casa fins més amunt del que no sona.

I, com no em puc estar quiet de cap de les maneres al llit, vaig aprofitar per fer feina. Vaig penjar les dues làmpades del sostre de la meva habitació que feia sis mesos que havia comprat i encara no havia trobat el moment de penjar-les.

Però sobretot vaig fer una cosa impensable en mi, en dos dies vaig escriure una novel.la breu per presentar a un premi. Estic segur que ni guanyaré de cap de les maneres perquè una amiga meva mlt especial, de fet la meva millor amiga de Girona, també s'hi presenta i ella escriu molt, molt, molt, molt, però molt bé.

Per aixó, després del cap de setmana i de l'inici d'aquesta, m'he quedat una mica desesinspirat, només puc repassar i corregir el que he escrit. No em veig en ànims d'escriure res de nou. De moment.

Comentaris