Paris bé val una patinada

He d'explicar aixó del meu aniversari perquè no es va acabar d'entendre...

El meu aniversari va ser el passat divendres dia 10 de desembre (no diré quants anys), doncs bé, com sabeu, estava passant uns dies a Paris, quan vaig llegir una noticia al France Soir del dia 9: s'inaugurava una pista de gel al primer pis de la Tour Eiffel al dia següent en motiu dels Nadals i del suport a la candidatura de Paris pels jocs del 2012.

I què vaig fer jo? Doncs anar al dia següent, el dia del meu aniversari a la tour Eiffel, pujar fins al tercer pis, contemplar la vista de la ciutat agafat de la mà del meu xicot (per allò del vertigen) i desprès baixar fins al primer pis, posar-me uns patins i intentar recordar com era alló de patinar sobre gel (feia 20 anys que no em posava uns patins). Hi havia les teles i tot de periodistes fent fotos i filmant i jo allà, intentant aguantar-me per no caure al mig de la pista, amb les cames tremolant-me una mica pel temps que feia que no patinava, perque hi havia gent mirant, perque hi havia els periodistes i perque el meu nen em feia fotos...

Va ser poca estona perque tinc la pràctica perduda, però em vaig sentir feliç. Poca gent pot dir que ha celebrat el seu aniversari a dalt de la Torre Eiffel patinant sobre gel (i donant suport a la candidatura de Paris 2012 sense saber-ho, però ja m'està bé).

Comentaris