Ajuda!

Necessito el consell URGENT de noies d'entre 35 i 38 anys!!!

He de fer un regal d'aniversari a la meva millor amiga que ve a dinar a Girona diumenge i aquest any vaig superdespistat. Ella ha fet trenta-i-tants (no queda bé dir l'edat d'una senyoreta), és moderna però sense exagerar, està soltera i sense compromís, li agrada llegir, el cine, la música i viatjar (no puc regalar-li ni un llibre, ni un DVD, ni un CD perquè treballa a una editorial i en té tots els que vol)(un viatge no li puc pagar ni en Ryanair).

Què em queda? Colonia? Potser sí però és molt especial amb les olors i ja li vaig regalar l'any passat, la de Issae Miyake (o algo així). Què més???? Un bolso? Ni idea de com li agraden. Una joia? Ja està molt vist... Fa tant que ens coneixem que em sembla que se m'han acabat els regals originals. Però és que ella a mi sempre aconsegueix sorpendrem amb els regals d'aniversari.

En fi, si teniu alguna idea serà benvinguda i comentada. Ho necessito abans de diumenge!

Comentaris