Un petit Salt de llibres

M'agradaria pensar que algú pot escriure un llibre...

M'agradaria pensar que algú pot escriure un llibre en català i, a sobre, de literatura infantil o juvenil i ser reconegut, si no al món sencer, sí al menys, al seu pais. I ho dic pensant en relació als meus dos post anteriors i a la Dolors García i Cornellà. Si estiguessim en un altre pais, la Dolors ara seria un Stephen King, però de qualitat, de la literatura infantil i juvenil, i es farien pel·lícules de gran éxit dels seus llibres. I es podria dedicar només al que li agrada fer, escriure, i guanyar els euros a cabassos com la J.K.Rowlling.

A mi ja se m'ha passat l'edat per la lectura infantil i juvenil, però tot i així disfruto amb la lectura dels seus llibres publicats i per publicar. Per cert, va llegir els meus anteriors posts i els comentaris, i em sembla que m'està preparant alguna revenja... de bon rotllo, és que és molt tímida.

I ara els meus preferits dels seus llibres:

Els Joves de Bharuland. Dolors Garcia i Cornellà. Ed. La Galera 1991Per mi el millor de tots. Sense cobertura. Dolors Garcia i Cornellà. Ed. La Galera 2002 - Premi Joaquim Ruyra 2001El que me la va fer descobrir com escritora.

L'esclau del Mercadal. Dolors Garcia i Cornellà. Ed. Bromera 2003 - Premi Bancaixa de narrativa juvenil 2003El seu darrer premi. Per descobrir la Girona del 1336 d.C.

Dolors: Ja saps que t'estimo molt.

Comentaris