Aggggggggg

Ja no puc més. Ja he estudiat prou durant tot el dia. Em surten les lleis per tots els porus de la meva pell. La llei 58/2003, la 30/1992, la 4/1999, els reglaments, els arqueigos, les notificacions, els recàrrecs, els interessos...

Me'n vaig a dormir, tinc el cap a punt d'explotar i mira, el que no hagi après, doncs demà no ho posaré a l'examen estic fins els nassos d'haver d'estudiar i passar proves per poder treballar. Total, mai estem contents amb la feina que tenim... Però tinc clar que és millor treballar a l'Administració que a la privada i més desprès de la meva darrera experiència en una empresa americana treballant de 8 del matí a 8 del vespre com un capullo. Al menys aquí és de 8 a 3 i una mica de mala fama (immerescuda), ja sabeu alló de: "funcionaris!" Jo no em considero un funcionari de la vella escola i penco molt, les 7 hores les passo treballant a tope. Potser per aixó se'm disputen varis departaments. O potser perque sóc bo treballant. Vale, vale: "modesto, bajate del árbol".

És el que fa que quedin 8 hores pels examens.

Alea jacta est!

Fins demà.

Comentaris