dijous, 11 de novembre de 2004

Aggggggggg

Ja no puc més. Ja he estudiat prou durant tot el dia. Em surten les lleis per tots els porus de la meva pell. La llei 58/2003, la 30/1992, la 4/1999, els reglaments, els arqueigos, les notificacions, els recàrrecs, els interessos...

Me'n vaig a dormir, tinc el cap a punt d'explotar i mira, el que no hagi après, doncs demà no ho posaré a l'examen estic fins els nassos d'haver d'estudiar i passar proves per poder treballar. Total, mai estem contents amb la feina que tenim... Però tinc clar que és millor treballar a l'Administració que a la privada i més desprès de la meva darrera experiència en una empresa americana treballant de 8 del matí a 8 del vespre com un capullo. Al menys aquí és de 8 a 3 i una mica de mala fama (immerescuda), ja sabeu alló de: "funcionaris!" Jo no em considero un funcionari de la vella escola i penco molt, les 7 hores les passo treballant a tope. Potser per aixó se'm disputen varis departaments. O potser perque sóc bo treballant. Vale, vale: "modesto, bajate del árbol".

És el que fa que quedin 8 hores pels examens.

Alea jacta est!

Fins demà.