Jacuzzi al pasado


Feu-vos un favor i no perdeu el temps mirant aquesta pel·lícula que no té cap, ABSOLUTAMENT CAP gràcia. Ni és divertida, ni original ni aporta res de res, ni tan sols els anys 1980 estan ben representats. A més de tenir un desenvolupament d'allò més absurd i un final totalment estúpid i fora de lloc. 

Jo la vaig veure per aquelles coses del Netflix... Hauré de seleccionar millor.

Jacuzzi al pasado (Hot Tub Time Machine, 2010)

Después de años sin verse, tres amigos del instituto deciden pasar un fin de semana en un hotel de montaña, en el que estuvieron 20 años antes y del que guardan un recuerdo inolvidable. Sin embargo, cuando llegan resulta que la realidad no coincide con sus recuerdos. A pesar de ello, se llevan una gran sorpresa cuando deciden probar el jacuzzi y descubren que es una máquina del tiempo que los transporta hasta 1986: se encuentran, pues, ante una oportunidad única para cambiar sus vidas. (FILMAFFINITY)

Comentaris

Sergi ha dit…
Doncs com a argument no em sembla especialment dolent, però sembla que l'execució no seria l'esperada...
Anònim ha dit…
Té un 4,8 al filmaffinity, que coi t’esperaves? Jo la vaig veure perquè m’agrada veure tota peli que vagi de viatges en el temps, però ja sabia què em trobaria. Per regla general no miris res que baixi del 6 al filmaffinity, i si potser que no baixi del 6,5. Més fiable seria que tinguessis un usuari propi i et fiessis de la puntuació de les teves ànimes bessones.
Deric ha dit…
És el clar exemple de com, amb un bon argument, destrossar una pel·lícula, XeXu.
Deric ha dit…
Pons007, gairebé mai faig cas de les puntuacions perquè prefereixo guiar-me pel meu criteri. La vaig veure només perquè la vaig trobar a Netflix i la idea em va semblar interessant, tot i que no esperava gran cosa, com finalment va passar. Si hagués anat al cine a veure-la hauria estat pitjor...
Si et va això dels viatges en el temps, deus haver vist el Ministerio del Tiempo.
Anònim ha dit…
No fas cas de les puntuacions i així et va... Continua fiant-te del teu instint, continua...

Em van els viatges en el temps però no fins al punt d'empassar-me producció espanyola, fins aquí podríem arribar!