"El lladre de paraules" a la Setmana del Llibre en Català 2013


Del 6 al 15 de setembre serà la Setmana del Llibre en Català a l'avinguda de la Catedral de Barcelona i ja us puc avançar que, si no hi ha res en contra, el dia 13 o el 14 de setembre es presentarà al públic per primera vegada El lladre de paraules

T'ho perdràs? 

No!!!

Us deixo un enllaç de l'apartat de "Llibres en preparació" de l'Editorial del Pirata.

Per cert, que a la revista La Farga de Salt, el proper mes de juliol sortirà una ressenya del llibre.


Comentaris

Sergi ha dit…
La Setmana no me la perdo mai, però he de dir que per fer-ho més patriòtic encara, solc anar-hi l'11 de setembre, ha estat un ritual dels darrers anys. Potser aquest cop haurem de fer una excepció... o anar-hi dues vegades! Però saps que passa... que si hi vaig dos cops, em firaré dos cops, que ja em conec... i no tenim la butxaca per bromes.
Deric ha dit…
T'ho poso fàcil, XeXu: vas l'11, et fires tot el que vulguis i tornes el 13 o el 14 i et fires només El lladre de paraules dedicat per mi!
:P
Amylois ha dit…
Fantastic!! Una dels meus reptes aquest any era llegir un llibre en català...si puc pasaré per aquesta fira...molta sort.!!!!!
Elfreelang ha dit…
caram quants projectes realitzats! enhorabona! ja procuraré passar-hi!
Bona nit de sant Joan!!!
sargantana ha dit…
estas enfainat eh noi !
es genial !!
segueix aixi

bon solstici, Deric
jomateixa ha dit…
M'ho anoto a l'agenda.
Bona sort amb el nou projecte.
sargantana ha dit…
a part de llegir-te,
avui tambe vinc a convidar-te a un nou projecte
vols esser-hi?

http://cadenablogs-11setembre2013.blogspot.com.es/