I'm tired

Barcelona, parc de l'Escorxador. Photo by Deric

Estic cansat. A vegades em sento cansat de moltes coses, de tot i de res, tot i que el meu estat d'ànim actual té una causalitat ben concreta i enfocada per un aspecte clar de la meva vida.

Des que van traslladar el meu lloc laboral a una nau abandonada en mig del no res, lluny de tot i de tothom, que trobo a faltar moltes coses (algunes, però, gens ni mica). Si bé he guanyat en tranquil·litat, en poder fer la meva feina sense angoixes, sense tenir els caps a sobre en tot moment, el meu costat urbanita troba a faltar l'estrès d'una ciutat, el contacte humà, l'ambient d'oficina, el transport públic, els carrers atapeïts de gent apressada amunt i avall en un dia laboral, els bars d'esmorzars a preu fix, les anècdotes... que passi alguna cosa interessant durant el dia. I és que, vulgui o no, el fet d'haver nascut i viscut durant 24 anys en una gran ciutat, i haver treballat en una gran oficina al costat del passeig de Gràcia, tiren molt i, en certa manera, es troben a faltar. 

Per això, de tant en tant necessito injectar-me una dosi urbanita directament en vena i m'apunto a diferents tallers i jornades relacionades amb la meva feina que tenen lloc a Barcelona. Per la setmana vinent m'espera una xeringa plena d'essència de ciutat.

Comentaris

Sergi ha dit…
El que busques són excuses per poder anar a Barcelona, home! No et calen, vine a gaudir-ne, no cal que facis cursos! Com s'enyora Barcelona... i això que jo no estic lluny.
Yáiza ha dit…
Entenc el que dius. La tranquil·litat està molt bé fins que et comences a sentir aïllat de tot. Barcelona Batega! ;)
Carme Rosanas ha dit…
Doncs que gaudeixis molt de Barcelona, Deric!

Amb curs o sense curs!
Pakiba ha dit…
La tranquilitat va molt bé, però de tan en tan tu vine a casa que con Barna no ni a res.
Te estaré esperant.

Molts besitos.
Sufur ha dit…
Ufff... yo soy 100% urbanita. No podría trabajar en mitad de la nada. Bueno, este verano pasado lo hice durante cuatro meses y menudo tostón (menos mal que por las tardes volvía al mogollón)
Jordicine ha dit…
Clar que sí, DERIC. Ens hem de posar al dia. Una abraçada.
rits ha dit…
desitjo que l'hagis gaudit moltíssim!

això d'estar cansat. t'entenc. Molts ànims. Estigues per tu, dona't aquest merescut descans.

no et vull fer dentetes, xò passo gairebé cada dia per aquest parc. No he vist aquesta vista i és espectacular, no m'ho imaginava pas així.