Dietari 93



Morir, dormir... dormir?, potser somiar...

William Shakespeare

Comentaris

ddriver ha dit…
que vaaaa!!millor viure
Rita ha dit…
Jo voto per somiar i viure! :-)
estrip ha dit…
somiar però també somiar despert!
Nacho Hevia ha dit…
i els somnis, somnis són...
Striper ha dit…
Somiar? Sol o acompanyat?
Ferran Porta ha dit…
Nacho, m'ho has tret de la boca :-)

De vegades sento que, quan vivim, en realitat estem somiant i, quan somiem, potser llavors estem veient trossos de la nostra vida...
Ferran Porta ha dit…
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Sadurní ha dit…
Shakespeare i sempre Shakespeare!

Salutacions,
S.
nimue ha dit…
jo, últimament dormir!!! tinc una son!
Robin Shilvadin ha dit…
Voy a tener que apuntarme todas tus frases de los Dietarios! Sueña, sueña, que a veces se cumplen , jejeje.
Deric ha dit…
DDRIVER, sempre!

RITA, STRIP, somiar crec que és el millor que fem els èssers humans.

NACHO, sí, però de vegades també es fan realitat.

STRIPER, depèn del moment i del somni.

FERRAN, a vegades jo també ho he pensat això.

SADURNI, Shakespeare sempre!

NIMUE, és que tu hauries d'hivernar i renéixer amb la calor de l'estiu... ;)

ROBIN, apúntatelas, pero no son mis frases, son de autores mucho más inteligentes que yo. Y sí, a veces se cumplen... a veces...
Júlia ha dit…
I Calderón: que toda la vida es sueño y los sueños, sueños son...

Com em va agrada la peli del Brannagh!
tot plegat una mica cada dia, sort que somiar és el que més fem.
En Kenet B. és un magnífic intérpret de Shakespeare.