dimarts, 22 de juliol de 2008

Custo vs Desigual


Custo demandarà a la marca Desigual (totes dues de Barcelona) per imitació sistemàtica dels seus models.

Ostres! Personalment opino que es distingeix força bé una marca de l'altre i uns dissenys dels altres. Sí que segueixen una mateixa línia i estil, és cert, però no crec que es pugui considerar còpia deslleial i aquí crec que en Custo (que sempre m'ha caigut bé) s'equivoca i li farà perdre clientela, gent com jo a qui li agraden les dues marques i que les pot complementar sense cap problema.

No, Custo, no confonen el mercat, els clients som prou intel·ligents per saber-les distingir.

En una cosa té raó en Custo, la seva marca és més original i de més qualitat, però també a uns preus que no et pots permetre (si més no jo) si no és a les rebaixes o a les outlets. Desigual, amb uns dissenys també moderns i trencadors, és més assequible i potser, per això, arriba a més quantitat de públic. La qual cosa no deixa de fer pensar que aquesta demanda és una rabieta de Custo i com ara totes les marques similars es comencin a demandar, ens espera una guerra de cases comercials.



Qui serà el següent? Freixenet contra Codorniu? Cinesa contra Filmax? Port Aventura contra Terra Mítica? Ato contra Pascual?

7 comentaris:

Mikel ha dit...

Tens tota la rao , tingui o no tingui rao en Custo no ha sabut trasmetre el problema i ha sonat com una pataleta de nen petit envejos i malcriat que potser li fara guanyar un judici pero que li ha fet perdre prestigi i clients.

jordicine ha dit...

Jo cre que el Dalmau aquest s'ha equivocat. Qui compra la seva marca no compra Desigual i a l'inrevés. Jo, per cert, no tinc res ni de l'una ni de l'altre.

Però les conec totes dues i la qualitat és molt diferent. Crec que és una 'pataleta' -no sé si els negocis li van massa bé- i que en sortirà perdent.

Bona reflexió, Eric. Una abraçada i fins aviat.

Striper ha dit...

Jo personalment he sentit nomes de una de aquestes marcas,i no puc opinar sobre els disenys . Lo que es segur que tindran publicitat gratuita.

Júlia ha dit...

Això ja sembla allò dels cuiners. Aquests del Desigual estan per tot arreu i deu tenir fred de peus.

nimue ha dit...

mmm... a mi no m'agraden massa ni un ni l'altre. Però a mi em sona una mica a campanya de marquèting encoberta. Veus, ara tots en parlem...

Ferran ha dit...

Tot i que conec els dos noms, no tinc ni idea de en què se semblen o en què són diferents. En qualsevol cas, jo també trobo curiós que poc després de la polèmica Santamaria/Adrià, ara salti aquesta altra. Gago, gago...

núria ha dit...

jo crec que és una estratègia de comunicació massa utilitzada però que funciona. És una manera de crear noticia. La imatge de Custo no es veurà afectada, al contrari,
es reforça; tots esteu dient que Custo és de més qualitat!
Aquí, la publicitat comparativa està molt restringida, per això utilitzem “altres vies” per a posicionar els productes, una d’elles és aquesta, crear noticia, sortir en els mitjans