No hi ha llum

Ahir a la feina se’n va anar el llum o, més ben dit, amb les obres de passar la fibra óptica, es van carregar un fil d’electricitat.

Durant una estona vam ser feliços, pensavem que podria durar molt i deiem amb satisfacció a la gent que entrava:

- Ho sentim. No hi ha llum (com si no es veiés ja abans d’entrar) i no sabem quan tornarà.

Ah! Quin gust dir aquell “vuelva usted mañana” d’en Larra.

Vaig aprofitar per fer una cosa que tenia pendent des que havia començat el fred, fer-me una cortina per la taula amb paper d’ordinador. Bé, ho confesso, no ho tenia pendent però pensava que havia de fer alguna cosa i ahir se’m va ocòrrer la idea de la cortineta i m’explico: La meva taula està just al costat d’una porta que dóna a un passadís molt llarg sense cap classe de calefacció. Total que cada cop que s’obre aquella porta (que són molts al dia) m’entra un fred pels peus bestial. La meva taula no té aquells típics “faldons” o com es digui de les taules de despatx, no les van voler així. O sigui que no em puc ni treure les sabates mentre treballo perque ho veuria tothom. En fi, doncs en el costat de la taula que dóna a la porta, he penjat paper d’ordinador (d’aquell pautat que ja no es fa servir ) per evitar una mica la rasca.

Podria dir que no es veu gaire aquesta cortina de paper pautat rosa amb el símbol de l’Ajuntament, però no és així. Al final del matí en diu la Secretària:

- Aixó que has posat és pel fred?

- Sí. –contesto una mica tímid perque no sabia per on sortiria. Pensava una cosa així com “no utilizarás el nombre del ayuntamiento en vano”. Però no.

- Doncs ha tingut molt d’èxit!

I va marxar. Total que el llum només va estar apagat durant una hora i jo, al final del mati em vaig quedar amb un pam de nas amb el que m’havia dit la Secretària.

Comentaris